ska man sova kanske?

Inatt sov jag helt ensam. usch vad tråkigt det är. Gick upp rätt så tidigt . Sprang fort till bussen och mötte upp amanda så drog vi till centrum och solade. Åkte sedan vidare hem och pluggade.Alicia skickade sms till mig lite senare och påminde mig om att vi skulle till susanna och ha grillkväll. Fixade mig lite och drog sedan till konsum för att handla med mat och så. Hade en trevlig kväll. Alltid lika roligt att träffa susanna. Åkte faktist hem jätte tidigt. vid 10 redan. Måste faktist sova snart. Ska plugga en stor del utav dagen i morgon och sen ska jag till erik och sova där.


Brudar !


<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men sexig bild :P du kunde ju iaf klippt bort mig (a) <33

2009-05-22 @ 15:12:58
Postat av: Anonym

ALICIA LIKA SNYGG SOM VANLIGT

2009-05-24 @ 16:38:11
Postat av: Anonym

;) SNYGG ALICIA

2009-05-24 @ 16:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0