inte riktigt pigg

SItter med datan i knät och mår inte alls så bra. Vill inte bli sjuk nu när det ska bli så fint väder i helgen och jag ska ha mys med erik. Kanske blir jag hemma i morgon också för att vila ut mig. Idag som sagt åkte jag tillcentrum vid halv två och färgade håret. Det tog två timmar! Jag har ju så mycket hår så det tar en jävla tid. Efter det har jag mest legat och läst. Idag kom mitt hm paket också med mina skor och mitt linne. Jag orkar inte skriva mer nu. Mår ju somsagt inte så jätte bra. ska nog lägga mig och läsa. Lute bilder kommer.


Resultatet på håret

Tröja och kjol som jag fick med mig hem igår från haninge.


skor och tröja från hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0