härlig dag.

Otroligt fint väder idag. Hela dagen blir verkligen mycket bättre när vädret är bra. Hade sovmorgon idag och det har jag resten utav veckan också. Woho! Har läsvecka så börjar nio och slutar halv två. Så himlans skönt. En till sak som inte kan bli bättre är att jag har absolut inget plugg kvar!! Nu är jag klar i skolan och är redo för sommarlov. Några veckor kvar bara. Har suttit och läst hela dagen idag i skolan. Riktigt skönt. Har legat ute och läst för det mesta eftersom vädret inte kunde vart bättre. Idag slutade vi då inte halv två utan fem. Vid halv två gick jag och gjorde klart mitt sista prov sen från tre till fem va vi kvar i skolan och byggde klart våra hus och hela klassen beställde pizza. Nu är jag rätt trött och jag kan ju göra vad jag vill för jag har inget plugg. Försöker få hit erik. Vill att han sover här inatt. Hatar verkligen att sova ensam. Det är så ensamt verkligen.
Planer för i morgon är nog att åka till haninge med Alicia och shoppa och sola solarium.


Jag och izabelle ligger och njuter utav solen och värmen.


Den här läser vi. Tycker väl att den är sådär.


keeebab :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0