6 maj

kom precis hem från skolan. Har varit en lång dag idag. Slutade tjugo i fyra. Gick hem till izabelle på lunchen och hade det trevligt med henne och victoria. Sen gick vi till musiken där jag fick reda på att jag kan få mvg om jag lämnar in en uppgift. Sista lektionen som är två timmar lång bestod utav så kallad "profil" Jag har dans så idag i hela två timmar tränade vi inför showen som är på fredag ! Jag hatar att stå på scen med ibland får man offra sig.
Jag har dans idag igen klockan sju. har dans varenda onsdag. Jag kan inte säga att jag ät bra men det är otroligt rolig träning!

Nu sitter jag och äter en daim glass och kollar på tv, jätte skönt att ta det lungt nu innan dansen.

Kanske jag somnar ett litet tag också? det gör jag nog.



Konstig bild men den är från idag på dans genrepet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0