5 maj

Helt okej dag idag faktist, skolan gick rätt bra tycker jag, min lärare är väl inte helt frisk i huvet men men .
Gled ner till centrum efter skolan med amanda, gick in på konsum köpte oss en varsin munk. gled vidare till ungdomsmottagningen sen när vi gick förbi verona blev vi sjukt sugna på kebab så det var bara att beställa en kebab sen drog vi hem till amanda. Måste faktist plugga lite matte nu och göra svenskan som jag aldrig gjorde förut ! snart ligger jag risit till..

Jag har tänkt på det här med sötsuget. Varför är jag alltid  sugen på något sött? Jag börjar bli galen!
att ständigt behöva något sött i munnen. och förövrigt, hur äter jag egentligen? fan inte bra iaf. är det inte
någon som har något bra tipps om hur man ska hålla vikten och äta bra för att må bra? nu menar jag verkligen
inte att banta för sånt skulle jag aldrig klara av men bara börja äta bra kost, hur svårt kan det vara ?




Fick iallafall bal inbjudan idag! ser jag fram emot faktist, mest för att  att man
får ha på sig en fin klänning! kanske är snäll och lägger ut en bild på min klänning
lite senare höhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0