31 maj

Har som vanligt inte skrivit någonting i helgen. Har annat för mig än att sitta vid datorn. Om jag ska berätta kortfattat om min helg så kom erik till mig i fredags. Vi var hemma själva så vi låg och kollade på film och hade det mysigt! I lördags så åkte han hem rätt så tidigt. Jag gick ut på baksifan och solade ett tag och lite senare gick jag ner till Alicia, emma var där också :) Vi hade det riktigt roligt! Senare drog dom på fest och jag gick hem.Senare på kvällen gjorde jag inte så mkt. Ringde erik och kom på att jag inte ville sova ensam! så Erik tog 23.50 bussen till mig och var här 00.40 höhö. Idag sov vi rätt så länge sen gick vi ut i solen :) Han åkte hem vid tre och efter det har jag vara varit hemma och tagit det lungt :)
Jag borde verkligen sova för jag somnar alltid så sent nu för tiden men jag kan inte sova. Aja skriver mer i morgon och kanske är lite roligare och lägger upp lite bilder.
¨                                                                                                
 

Kommentarer
Postat av: sarah

fin blogg! :) Följa

varandra med bloglovin? ;)

2010-07-30 @ 19:20:54
URL: http://wofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0