<3

Igår som sagt firade jag och erik ett år ! jag tycker faktist det är jätte länge . VI hyrde film och hade det jätte mysigt fast kvällen slutade med att erik somnade och jag fick kolla på skräckfilmen själv :O va tvungen att stänga av efter en halvtimme när jag höll på att dö. I morse väckte jag erik vid kvart i 7 då vi satte på skräckfilmen och kollade klart på den. Så äcklig film. Jag tror den hette the strangers.  Idag har det vart en normal skoldag. Hade matte muntliga nationella idag så nu är jag entligen klar med alla nationella. I morgon är det lunken, Vi ska gå hela 7,5 km PUUH. Och om jag vill ha vg i idrott måste jag få bra tid så jag får antagligen anstränga mig att gå hela den. nu ropar mamma. hon vill antagligen ha hjälp med maten.

                                                                                                  

Det här fick jag utav erik igår. love u <3
                              

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad gullig lilla erik är mot dig stumpan :) <3

2009-05-24 @ 10:58:41
URL: http://petterssona.blogg.se/
Postat av: mikaela

ja :D <3

2009-05-24 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0