3 maj

Sitter här i sängen helt sjukt  trött efter gårdagen. Jag åkte hem från erik vid elva tiden igår för att åka hem och köpa present till helen och kolla kläder till mig inför kvällen. Susanna åkte med mig till nynäs för att fixa sig med mig. Köpte ett silver halsband till helen och en rosa tröja till mig. Vi åkte hem och sov ett tag för att orka kvällen. Vi tog 7 bussen till sorunda och vid ica hoppade paulina och micke på bussen. skit snygga va dom i sina 80 tals kläder haha !
 Kvällen var mycket trevlig och allt va skit rolig. Jag drack och blev härligt glad. Allt slutade väl inte riktigt jätte bra. Erik kom dit sen mot slutet sen kom några jävla idioter och skulle förstöra allt och pågrund utav alkoholen jag hade i kroppen blev jag lite extra aggresiv. Usch vad jag hatar idioter! get a life förfan. Men den hade jag det trevligt med erik också. Kvällen slutade väl inte jätte bra. Blev alldeles för mycket alkohol för min del och jag hamnade med huvudet över toaletten...
jag är verkligen inte den som spyr när jag blir full men nu hände det. Då ville jag åka hem så tobbe åker och hämtar mig och erik runt halv ett och spyr då också hemma hos erik. Ställde mig och duscha också när vi okom hem på natten sen va de bara att lägga sig i sängen och somna direkt.

Idag vaknade jag med världens huvudverk och ont i magen. så är det när man drickar för mycket. jag får helt enkelt skylla mig själv ! det funkar inte att lägga in bilder nu så kan tyvär inte visa hur jag såg ut igår :( men men nu ska jag lägga mig och kolla på tv. blir att sova tidigt för mig idag.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0