2 maj

Sitter här och har börjat små fixa mig lite inför kvällen, jätte taggad är jag ! Susanna är här också. Just nu är hon där uppe och duschar. Det är ju 80 tals tema ikväll så har köpt lite rosa kläder och så. bilder kommer i morgon hoppas jag om jag kan försöka fixa en . Igår var jag me erik hela dagen. Låg mest och vilade först. va helt sjukt trött efter valborg. Sen åkte vi ut till lövhagen och tog en fika med mamma sen vidare till ica och köpte godis och cola sen vidare till sorunda. Vi var ute ett tag sen gick vi in och la oss och kollade på film sen somnade jag skapligt fort. nu måste jag börja fixa mig. det blir inget mer inlägg idag för jag kommer hem sent till erik och då orkar jag inte sätta mig  och skriva och jag lär inte vara riktigt nykter heller.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0