10 maj

Har inte skrivit på ett tag nu har haft fullt upp i helgen. I fredags skrev jag ett långt inlägg men det bara försvann ! så jag orkade eller hade inte tid med att skriva om allt. så jag får skriva hur min helg har varit nu.


Fredag:  Började skolan som vanligt. Gick ner till centrum till konsthallen för att ställa ut våra bilder vi gjort på bilden. Gick tillbaka till skolan efter det och hade svensk/engelska och sen hade vi en super lång rast enda fram till tolv. vid tolv gick vi och kollade på en show som var super bra tycker jag. Sen var vi tvungna att gå tillbaka till konsthallen för att vara där när massa folk kom ner och kolla. Vi skulle vara där i en hel timme! hur sjuka är dom egentligen. tror dom vi ska stå där i en timme och göra ingenting. så jag drog efter tjugo minuter. Gick hem till alicia ett tag. satt och tänkte på vad jag skulle gör apå kvällen. erik kände sig inte så bra så han skulle ta det lung. Men senare på kvällen fick jag panik för jag hade inget att göra ! så erik kom ner iallafall. Vi tillbringade lite utav kvällen av att kolla på hockey med mamma och pappa ett tag. sen gick vi ner och kolla på tv och jag somnade rätt så snabbt.

Lördag:  Jag och erik vaknade riktigt tidigt. Var sökert på grund utav eriks hosta som är helt bedrövlig. tycker synd om honom. Gjorde oss klasa och tog tolv bussen till Sorunda. Gick hem till honom ett tag för att vänta till jonna var redo att träffa mig. Men vid ett tiden gick jag till Jonna. Vi hade det super trevligt hela dagen. Ina Jonnas mammas kompis var där med sin lilla son på 10 månader var där. så söt!  så jag och jonna gick och köpte oss en mjukglass och tog med Oliver som han heter i vagnen. SJälvklart började det regna så vi satte oss i en lekstuga. efter ett tag blev det sol så vi satte oss på gräset och lekte. Jag åt middag och hade det jätte trevligt hos jonna. senare drog jag till erik och sov


Jonna och lill plutten!

Söndag:  Blev inte mycket sova för mig inatt eftersom erik har sån hosta. så synd om honnom tykcer jag faltist.
Jag mötte upp jonna vid ett och tog bussen till nynäs. Vi åkte hem till mig och vid fyra åkte vi och kollade på dansuppvisning i gröndal. efter det gick vi ner till centrum och hade det mysigt. Nu måste jag faktist ta att plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0