andra avenyn !

Är entligen klar med allt pluggande, nu är det inget mer jag behöver plugga. på ett tag. 
pluggade i nästan fyra timmar. Inte likt mig men jävligt bra utav mig.Nu återstår bara ett matte
prov i morgon.
Nu sitter jag och  väntar på att andra avenyn ska börja, Det är självklart veckans höjdpunkt!
I morgon är mina planer att gå i skolan och va as duktig och klara matte provet som jag inte ens
vet om jag kan ehm men sen ska jag hem och ta det lungt eftersom jag har inget plugg ! sen ska jag
iväg och träna dans. Så jävla kul ! sen va planerna att vara med erik men nu ska han tydligen bort så
det får bli en annan dag. men nu börjar ANDRA AVENYN ! :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0