6 april

Stan idag va mycket trevligt med amanda och Susanna ! Självklart hittade jag inte det jag va ute efter. Blev ett par skor, örhängen och en schal. stavning (?) Det härliga vädret gjorde det ennu roligare att va inne i stan. Kom hem runt 6 i think och efter det har jag inte gjort speciellt. Amanda följde med hem ett tag men hon drog efter en liten stund. Jag somnade på soffan och nu är klockan tjugo över nio och pratade med Erik nyss. Han kommer ner och sover här :) det blir mys. jag tycker inte om att sova ensam . Så nu sitter jag och väntarpå att han ska komma. Vi lär inte göra något speciellt, kolla på film. Jag är ganska trött så jag somnar nog tidigt. I morgon ska jag färga håret, fyfan vad skönt. få bort min fula utväxt. Nu ska jag kolla på tv och vänta på erik !

PUSS

Kommentarer
Postat av: påå

hade det jätte mysigt i dag baby! Måste vi göra om!

Kolla in min blogg helt renoverad ;)

<33 love you!

2009-04-06 @ 22:38:14
URL: http://pooeeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0