5 april

Vaknade hos erik i dag vid elva tiden. Låg och kollade klart på en film som jag somnade till igår. Vi gick ut ett tag sen åkte jag hem med ett bussen. Gick hem och duschad och fixade mig sen gick jag ner till Alicia. Vi gjorde inte alls så mycket sen la vi oss och kollade på en film som hette point någonting (?) as bra men det slutade med att båda två somnade. Sen kom Amanda som har vart i Tyskland en vecka. Sen drog vi upp till mig för att jag skulle äta och nu sitter jag med dom här två mupparna som typ bombar mitt rum ! I kväll vet jag inte alls vad som händer . Får ta det som det kommer. Kanske Erik kommer ner och sover här eller nått.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0