24 april

Idag är det fredag, den dagen man längtar efter hela veckan ! Fört var det skola sen gick jag med min lilla syster som skulle ner och pierca sig, jag va liksom stöd för henne. Hon var riktigt nervös men jag vet ju själv hur  nervös man va. usch. Efter det gick vi och käkade jag Elin och hennes kompisar. Åkte och handlade med mamma och skaffade mig en ny mascara sen va det att åka hem, som vanligt somnade jag på soffan sen vid sju kom erik då jag fortfarande låg på soffan. Maten var klar precis när erik kom och efter det gick vi ut och tog en promenad.  Vi har för det mesta tillbringat kvällen framför tvn med coola och godis ! nu ligger erik och sover som vanligt. så tråkig han e. själv sitter man här skit pigg och vet inte vad jag ska göra. men men.

mår heller inte så speciellt bra faktist, jag tror jag håller på att bli knäpp. Känner mig helt ensam precis som om det inte finns en enda att prata med. sitter och håller allt inom mig, alla kännslor och tårar. kanske är det meningen att jag ska må så här? känns iaf som om jag har förlorat mig själv , men får hoppas på allt att allt kommer att bli bra igen.....

Kommentarer
Postat av: alicia

älskling du kan alltid prata med mig:/

2009-04-25 @ 15:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0