23 april

Hade matte nationella idag. Gick sådär tror jag, får hoppas att jag blev godkännd. Fick tillräckligt mycket ig:n på engelska nationella. Men jag hoppas på det bästa. Halv fyra slutade vi efter en hård dag, va helt död . Men då iallafall gick jag och alicia ner till mammas jobb och åkte till södertälje för att kolla balklänning till mig, Köpte faktist en. Blev en rosa klänning. Ser ut som en liten prinsess klänning, blev mycket nöjd ! När vi var klara med det gick mamma och kollade lite i affärerna och jag och alicia drog till mc donalds såklart !



Här är alicia på mc donalds, om ni undrar varför det ligger en blomma på bordet är det för att när vi sitter och äter kommer det fram en skit packad kille och ger den där blomman till alicia och slänger in en sjysst komentar " Du lyser upp min dag så här får du" HAHA jag dooog. så jävla skön !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0