19 april

jag och erik vaknade upp vid elva tiden idag. låg kvar ett tag och kollade på robinsson repris tills jag fick idén att gå ner till hamnen och äta glass. Så de va bara att gå upp ur sängen och fixa i ordning sig och sen en promenad till hamnen . Trots att det var 10 grader ute var det kyligt pågrund utav att det blåste en hel del. Satt där nere ett tag i solen sen upp till centrum för att köpa en brunkräm. Sen satte vi oss på bussen och pappa kom och hämtade mig och erik tog bussen hem. Jag och pappa åkte och handla, tvätta bilen och massa ärenden. Efter det har jag för det mesta bara legat framför tvn. är trött och inte alls så pigg så kanske blir en hemma dag för mig i morgon ?  Nu ska jag iallafall stänga av datorn och kolla om det är något roligt på tvn. Är det något bra på tvn så här sent på söndagen ?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0