14 april

Idag började skolan igen efter det sköna påsklovet. vill döö. Nej men skolan gick faktist bra idag tycker jag. Först svenska sen svensk/engelska och sen på no hade vi sexualkunskap. det hade vi även på mentorstiden också. Sisata lektionen gick jag hem , hade för ont i huvudet för att va kvar. Gick hem och umgiks lite med min mamma som också va hemma idag. Sen vid fem tiden när jag precis ska sätta mig och äta ringer Petra och Amanda och ber mig komma till nicksta där dom sitter och grillar så jag drar ner dit och hade det jätte jätte mysigt. Vi åkte inte hem för ens vid nio. Nu måste jag plugga matte som jag har glömt tills i morgon som jag även gjorde förra gången vi hade matte läxa :S bra mikaela !
så nu måste jag dra och plugga .SUCK

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0