12 april

Igår åkte jag och Erik moppe till farmor och farfar vid fyra för att äta påskmat. Vädret va jätte fint så de va jätte mysigt att sitta ute och äta. Vi var inte där så länge. Ungefär drygt en timme. Sen begav vi oss hem fixade oss och hämtade drickan, Sen drog jag erik susanna och massa folk ner till rangsta. Vi grillade, krökade och hade det riktigt roligt tycker jag faktist. Vid halv ett någon gång började alla dra så jag erik susanna natta och sofie gick hem till susanna. Jag och erik satt och väntade på att eriks kusin skulle komma och hämta oss. jag va inte direkt nykter .. Sen drar susanna och natta vidare på fest så jag och erik sitter kvar ensamma hos susanna till slut går vi till svalsta som ligger en bit i från och runt halv två blev vi hämtade
mycket trevlig kväll tycker jag :)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0