10 april

IGår tillbringade jag min kväll som sagt med Alicia. Jätte mysigt tycker jag vi hade det. Behövde verkligen vara med henne. Hon är ju trots allt min bästa vän ;) Vid 23.50 bagav jag mig till bussen för att åka till erik. Jag tycker faktist det är jätte läskigt att gå ute vid den tiden helt ensam. Väl framme vid bushållsplatsen står det två alkisar där och jag... Jag tycker det känns lite obehagligt att stå där ensam med två äckliga gubbar. Det hade varit en annan sak om jag hade haft någon att vara med men nej där stog man själv och va lita små rädd (a) Äntligen när bussen kommer så vågar jag gå fram till busshållsplatsen, men då började busschaffören åka för bi mig så jag måste vinka jätte mycket för att den ska stanna men tillslut satt jag på bussen och kom fram till Erik vid tjugo i ett då va det bara att gå hem och sova.
Jag åkte hem från erik vid tolv i dag och i dag har jag inte alls gjort mycket, Nu sitter jag och väntar på våra middags gäster som kommer vid 6.
Imorgon ska jag mamma pappa och erik ut till farmor och farfar för att ära påskmiddag. Jag och erik åker ut dit vid fyra tiden. vi tar nog moppen dit. Sen åker vi där ifrån nät vi har ätit och allt sen på kvällen blir det troligtvist att åka till rangsta och mysa där med lite folk och ha kul ! skriver kanske mer i morgon om jag inte har fullt upp :)

Kommentarer
Postat av: amanda

Ny blogg :D föredetta pooeeh.blogg.se

<3

2009-04-11 @ 13:28:42
URL: http://aviolent.blogg.se/
Postat av: amanda

Ny blogg :D föredetta pooeeh.blogg.se

<3

2009-04-11 @ 13:28:45
URL: http://aviolent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0