1 april

Sitter i sängen med datan i knät helt ny duschad. Har vart och dansat. super kul men jobbigt var det.
Skolan gick bra idag. Dagen började med ett matte prov, har ingenaning hur det gick men det känndes
väl helt okej så får vi se hur det blev. Efter det var det engelska vi gick igenom engelska nationella och som
alla vet är jag så dålig på engelska så jag fick ig på läsförståelse och hör förståelse och g- på¨muntliga delen
så dålig man kan vara :(.. nu väntar jag bara på resultatet på engelska uppsatsen som jag hoppas bli godkännd
på. Eftersom det va så sjukt fint väder idag va man så glad att skolan bara flöt på. Slutade dock väldigt sent tjugo i fyra
så när jag kom hem somnade jag direkt på soffan men kunde inte sova för länge eftersom jag skulle på dansen.
Nu sitter jag här och kollar på tv och lyssnar på musik. Ska försöka sova tidigt idag. Så säger jag varje dag men somnar
alltid sent.. men ska försöka :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0